Canal de Denúncies
Grup Mutuam posa a disposició aquest canal de denúncies com a part d’un Sistema Intern d’Informació, per tal que qualsevol persona pugui informar de fets que afectin l’entitat i que podrien ser constitutius d’infraccions del dret, infraccions penals o infraccions administratives molt greus o greus, o d’incompliment del codi de conducta del Grup Mutuam. L’objectiu essencial és prevenir els delictes dins l’entitat i vetllar pel compliment de la normativa, tant interna com externa.
El Sistema Intern d’Informació del Grup Mutuam garanteix una protecció adequada davant les represàlies que puguin patir les persones físiques que informin sobre alguna de les accions o omissions, donant compliment a la Llei 2/2023, reguladora de la protecció de persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
El canal de denúncies és confidencial, els comunicants es poden identificar o bé poden sol·licitar ser tractats anònimament.
La gestió d’aquest canal es farà a través del Comitè de Compliment i mantindrà les garanties de màxima confidencialitat i anonimat de la persona denunciant i de la denunciada.
Les denúncies es poden presentar a través dels següents mecanismes:
- Per correu ordinari a la seu social de Mutuam, carrer Provença, 392 7a planta, de Barcelona, dirigit al Comitè de Compliment.
- Per correu electrònic a l’adreça canal.denuncies@mutuam.com
- Per mitjà del formulari publicat (clicar aquí)
- A través de l’Autoritat Independent de Protecció a l’informant, que a Catalunya és l’Oficina Antifrau: www.antifrau.cat
93 380 09 70