El blog del grup mutuam

Compartim coneixements sobre la gent gran i el malalt crònic

La Creueta torna a participar al Dia Internacional de la Gent Gran

Novembre 12, 2018

El dia 1 d’octubre es commemora a tot el món el Dia Internacional de la Gent Gran, una jornada festiva i reivindicativa per fer que les persones grans siguin especialment veritables protagonistes i centre d’interès arreu del món, a més de difondre una imatge més positiva de l’envelliment i promoure accions apropiades per defensar-la i per respectar la seva dignitat.

Un any més, el Centre Assistencial Mutuam la Creueta ha estat present en l’organització i desenvolupament d’una de les activitats del programa de l’Ajuntament de la ciutat, conjuntament amb altres centres residencials de Sabadell. En aquest cas, l’activitat s’han dut a terme al voltant dels sentits, el plaer i el fet de gaudir plenament de la vida.

Durant el 2 d’octubre, al centre de la ciutat, usuaris, familiars i voluntaris van poder participar en la màster class “El plaer del gust, un berenar dirigit” donada per la metgessa de família i sexòloga Laura Clotet, qui ens va portar per un viatge dels sentits, a través del menjar, berenant pa amb xocolata, un menjar que recorda la infantesa i que tots els centres participants van oferir a la ciutadania assistent a l’activitat.

Seguidament tothom va poder passar pels diferents tallers: olfacte, vista, tacte i els sentits multiplicats, quatre tallers en els quals el personal de centre, prèviament havien realitzat una formació per conèixer les emocions a través dels sentits i poder conduir l’activitat. La diada va concloure amb molt d’èxit i deixant a tothom ganes de repetir l’any vinent.

Dia internacional gent gran La Creueta