El detall de l’Agrupació Jugadors del Barça que ha omplert d’il·lusió a la gent gran de Residències i Centres de Dia de Grup Mutuam

Juny 28, 2023

Recentment, l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona va tenir un detall molt especial amb tots els centres de Grup Mutuam. Amb la intenció de solidaritzar-se amb la gent gran i el sector de la dependència, va regalar 14 samarretes de l’equip del Barça, apropant l’esperit blaugrana i la il·lusió a les persones residents i usuàries.

Per tal de repartir les 14 samarretes, des de Grup Mutuam es va proposar als Centres de Dia i Residències per a gent gran interessades, a fer una activitat divertida i dinàmica. D’aquesta manera, la guanyadora o el guanyador de l’activitat seria obsequiat amb una de les samarretes de l’equip barceloní. Així doncs, amb molta organització i gràcies als equips de professionals de tots els centres, es van poder dur a terme un ampli ventall d’activitats que van ajudar a gaudir d’una bonica estona tots plegats.

D’una banda, a la Residència i Centre de Dia Jaume Nualart, van aprofitar per organitzar les activitats dels seus centres en període de Festa Major, tenint així un motiu més per a celebrar. Tant una com l’altre, van organitzar dos bingos molt especials amb els grups de residents i usuaris, creant un ambient carregat d’emocions. De cada centre va acabar sorgint una guanyadora, les quals es van mostrar molt contentes d’aconseguir la seva nova samarreta del Barça.

Seguint per la mateixa línia, a Sabadell, el Centre Assistencial Mutuam La Creueta juntament amb els Centres de Dia Creu de Barbera, Torre Romeu, Nova Lloreda i Sabadell Centre, també van apostar per jocs de taula tradicionals, com el bingo, el dòmino i el Pasapalabra. Totes les persones usuàries van poder gaudir d’una gran estona jugant, i els guanyadors van poder cantar victòria amb gran satisfacció i emportar-se una samarreta del Barça.

D’altra banda, les Residències Font Florida i Molí-Via Favència, van anar més enllà i van adaptar als jocs tradicionals a la temàtica del Barça. Ambdós centres van preparar i muntar els seus propis jocs, donant lloc a un Pasapalabra del FC Barcelona i un Trivial de Futbol. Tots i totes les residents van quedar molt contentes amb el resultat i van poder aprofitar per aprendre coses noves. A més, no hi va faltar el cant de l’himne i un repàs dels moments més significatius del club blaugrana!

Finalment, a la Residència les Franqueses, van optar per les activitats a l’aire lliure i van organitzar un torneig de petanca. En general, va ser una oportunitat única que no hagués estat possible sense l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona i que sense dubte quedarà en la memòria de tot el grup de residents i usuàries.


Deixa un comentari