Contacta amb nosaltres  Sortides i Viatges Culturals, Sortides i viatges culturals
×
Com et podem ajudar?

Tots els camps són obligatoris

Mutuam Activa

VIATGES I OCI CULTURAL DE QUALITAT PER A SÈNIORS

Avís

D’acord amb les mesures preses per la Generalitat de Catalunya en relació a la COVID-19, Mutuam Activa ajorna temporalment les activitats d’oci cultural programades fins que el govern doni el vistiplau per poder-les reprendre

No et perdis les nostres activitats. T'hi esperem!

Si tens més de 65 anys, t’agrada viatjar i tens ganes d’activar-te i conèixer gent com tu, consulta les nostres programacions trimestrals. Hi trobaràs propostes d’oci i lleure interessants, pensades i adaptades als teus ritmes i necessitats. Sempre amb la nostra companyia i la de guies especialitzats.

Cada sortida de Mutuam Activa es converteix en una aventura inoblidable.

Els socis del Servei Gent Gran de Mutuam gaudeixen de descomptes en totes les activitats.

Reserva la teva plaça:

Mutuam Activa viatges per a gent gran activa

Per què et proposem viatjar amb nosaltres?

Portem 25 anys viatjant amb gent sènior i sabem com hem de fer-ho.

Grups limitats.

Varietat d’oci cultural d’acord amb les possibilitats de cadascú: matinals per Barcelona, excursions d’un dia pel territori català, viatges nacionals i viatges internacionals.
Programació adequada per a sèniors, tenint en compte les seves necessitats, respectant el seu ritme i promovent les relacions socials.
Viatgem amb tot inclòs: trasllats a l’aeroport, pensió completa, hotels, entrades a visites, sempre acompanyats de guies locals i de professionals de Mutuam Activa.
Preus competitius. Negociem amb els proveïdors el millor preu en relació a la qualitat que demanem per als nostres viatges.
Estàndards de qualitat garantits en els mitjans de transport i hotels contractats.
Assegurança en tots els viatges i sortides.

Tramitació de tota la documentació necessària per al viatge i recordatoris.

Viatgen amb nosaltres els sèniors de les següents entitats

Preguntes freqüents

Qualsevol persona major de 65 anys que vulgui viatjar i conèixer món.

No cal ser soci de Mutuam per viatjar amb nosaltres, però si et fas soci tindràs un descompte garantit en totes les sortides i rebràs la revista Mutuament amb programació trimestral impresa a casa.

A més, pel fet de ser soci disposaràs també d’un servei d’orientació social gratuït atès per treballadores socials que t’escoltaran i et resoldran qualsevol problema relacionat amb l’edat i/o la dependència.

En totes les sortides es contracta una assegurança que s’activa sempre que és necessari. La guia i la responsable de Mutuam Activa atenen i resolen qualsevol incidència que sorgeix i estan en contacte amb els familiars o persones assignades de contacte.

En general els programes inclouen totes les visites en el destí, que acostumen a ocupar una part important del temps. Sempre es programa disposar de temps lliure en les principals estades.

D’acord amb la nostra experiència i amb el fet que viatgem amb sèniors, no fem viatges massificats. Per això, si tenim molta demanda, dupliquem viatges amb diferents dates. Volem que les persones que viatgen amb nosaltres vagin sempre acompanyades de dues persones (guia de l’agència i professional de Mutuam) que puguin resoldre qualsevol incident amb la dedicació adequada.

BLOG