Residències gent gran. Serveis sanitaris i d'atenció a la dependència

Mutuam a casa: serveis d’ajuda en el domicili

Obre la porta a la professionalitat i la confiança

Quan ens fem grans, moltes de les tasques que tota la vida hem portat a terme per tenir cura de la nostra llar i de nosaltres mateixos es poden convertir en un maldecap. Trobar un ajut domiciliari professional i de confiança és, llavors, la clau per poder seguir vivint a casa nostra en les millors condicions i amb tot el confort.

Serveis d’atenció a la persona

Suport en les activitats de la vida diària (higiene i cura personal, aixecar, enllitar, caminar, etc.), cura i control de l’alimentació, supervisió de la medicació, vetlles i guàrdies nocturnes, acompanyaments fora de la llar (visites mèdiques, gestions bancàries, etc.) i orientació i suport a les persones cuidadores, entre d’altres.

Servei d’atenció a llar

Neteja, manteniment i ordre de la llar, cura de la roba, etc.

Altres serveis

Podologia, perruqueria, fisioteràpia, logopèdia, etc.

Contacta amb nosaltres  
×

Com et podem ajudar?

Els nostres professionals

Grup Mutuam, empresa acreditada per la Generalitat de Catalunya:

Disposa de personal especialitzat d’acord amb el tipus de servei que sol·liciti.

Respon davant de qualsevol situació.

Les persones que coordinen l’atenció domicialiària supervisen els professionals.

Mantenen contacte regular amb els usuaris i les famílies amb l’objectiu que les solucions que s’ofereixen s’ajustin sempre a les seves expectatives.

Entitats que confien en els nostres serveis d’ajuda domiciliària

600px-Logo_RACC.svg
VitalSeguro_LogoFinal
logo-fpm-cast

Preguntes freqüents

Tothom que els necessiti. Si ets o et fas mutualista del Servei Gent Gran, tindràs un 5% de descompte en el preu dels diferents serveis.

Trucar al 93 380 09 70 i sol·licitar-lo. Les treballadores socials t’ajudaran a definir quin és el servei i la freqüència que necessites. Per formalitzar la demanda caldrà que els facilitis les dades personals i de facturació, així com una descripció general del domicili i de l’estat de qui ha de rebre les atencions que es contracten.

No. Tot el personal que enviem als domicilis són treballadors en plantilla. Això vol dir que ells tenen el seu contracte i que cobren una nòmina. Els usuaris paguen el servei que contracten a l’entitat que el presta, per això els demanem les dades de facturació.

Si el treballador que destinem al teu domicili, no s’ajusta a allò que esperaves, el canviarem tan aviat com sigui possible. No obstant això, cal tenir en compte que quan el coordinador del servei rep una demanda busca el treballador amb el perfil més adient per satisfer-la.

Des del moment que es formalitza la demanda, són necessàries unes 48 hores laborables de coordinació.

No. És més, demanem que sempre hi hagi algú que obri la porta.

Cap, ja que tots els treballadors que enviem als domicilis dels nostres clients estan assegurats.

Som una empresa acreditada per la Generalitat de Catalunya. Per tant, l’usuari pot demanar una subvenció pública (en cas de reunir els criteris establerts per la llei de la dependència) per a serveis d’ajut a domicili. Cal contactar amb la treballadora social de referència que, conjuntament amb la coordinadora de Mutuam a casa, gestionaran el cas.

BLOG