902 014 110

MENÚ
Serveis sanitaris, mutualisme i atenció a la dependència

Teleassistència

Si els teus fills insisteixen que contractis algú per si de cas i no ho vols fer.
Si vols preservar la teva intimitat i independència i, alhora, sentir-te segur.
Si vius sol i t’amoïna què serà de tu si mai et passa res a casa i ningú no et sent.

Truca al 93 380 09 70 i informa’t de la teleassistència, un servei que per molt poc garanteix un gran guany: la serenor que dóna saber que no estàs del tot sol.

Amb un petit gest, cap incident domèstic o ensurt quedarà sense resposta. Darrere teu hi ha un equip de persones les 24 hores de tots els dies de l’any. Ara sí, viu tranquil.

Avantatges
  • Mínims requeriments tecnològics.
  • Central d’alarmes especialitzada en atenció d’emergències socials i sanitàries.
  • Servei gent gran gratuït.
Preguntes freqüents

/

Qui pot tenir la teleassistència de Mutuam?

Tothom que vulgui viure tranquil a casa seva.

Què necessito per instal·lar una teleassistència?

Ben poca cosa: corrent elèctric de 220 volts i un endoll de telèfon.

Si em passa alguna cosa al carrer, també em serveix la teleassistència?

No. La teleassistència només té cobertura per a uns 200 metres quadrats, com a màxim, sempre que no hi hagi parets massa gruixudes.

Què costa instal·lar un aparell de teleassistència a casa?

La instal·lació té un cost fix anual i la quota de manteniment és de 18,44 al mes.

Com funciona la teleassistència?

El funcionament és molt senzill. En cas de necessitat només s’ha de prémer el botó del comandament a distància que la persona ha de portar a sobre, com si fos un penjoll o un rellotge. Aquest comandament activa l’alarma quan es prem. En aquell moment, la central d’alarmes rep senyal d’incidència i es posa en contacte telefònic amb el domicili. Si la persona no contesta o demana auxili, activa immediatament el circuit d’emergències.

S’ha de deixar una còpia de les claus de casa?

No. La nostra teleassistència funciona coordinant recursos. Quan es contracta, es demana a l’usuari el telèfon de les persones properes a casa seva que vol que avisem, en primera instància, en cas d’incidència. Són aquestes persones de confiança les que han de tenir una còpia de les claus i les que obriran la porta si mai cal fer una intervenció.

Pujar

Pujar